Standmark in 't nieuw: rebranding en nieuwe website
Bij Standmark bouwen we al decennia standen en interieurs die impact maken. Tijd om even stil te staan, achterom te kijken en vooral: vooruit te blikken. Vandaag lanceren we met trots onze nieuwe huisstijl en onze gloednieuwe website.

Dankbaar voor gisteren
Er zijn best veel redenen om trots te zijn.
Trots op onze jarenlange ervaring in de Europese markt van standenbouw en interieurs. We’ve got some miles under our belt … En onderweg hebben we veel geleerd! Deze expertise is de basis van alles wat we doen.
Trots op ons trouw klantenbestand, dat door de jaren heen met ons is gegroeid. Door keer op keer te investeren in relaties hebben we samen iets waardevols opgebouwd.
En zeker trots op ons onze getalenteerde equipe van meer dan 30 ontwerpers, bouwers en planners. Elke dag creëren we samen impactvolle creaties.
Stilstaan bij vandaag
Het werd tijd om even stil te staan bij wie we vandaag zijn. De voorbije maanden hebben we met Helena en Kasper van Valued een intensief traject doorlopen. In boeiende sessies hebben we samen scherpgesteld: wat drijft ons, en wat maakt ons uniek?
Dit proces bracht niet alleen interessante inzichten, maar hielp ons ook onze focus nog duidelijker te definiëren.
Klaar voor morgen: Een frisse look en een duidelijke stem
We kijken vol vertrouwen naar de toekomst. En die toekomst krijgt een nieuw gezicht. Onze rebranding staat voor wat we doen en waar we in geloven:
Onze nieuwe baseline: Build a stand, leave a mark
Een beursstand is zoveel meer dan een mooie presentatie. Het is een manier om als merk te laten zien dat je er bent, om connectie te maken met je klanten en een blijvende indruk achter te laten. Bij Standmark gaat het niet alleen om de esthetiek, maar om ervoor te zorgen dat jouw merk écht een stempel drukt.
Ons logo: krachtig en speels
Het nieuwe logo straalt kracht uit, maar blijft toegankelijk. Het speelse groene bolletje symboliseert onze "mark"—de stempel die we samen achterlaten.
We houden vast aan ons vertrouwde electric blue: de kleur van actie. Maar we voegen zachtere tonen toe, zoals peach, en een vleugje groen dat symbool staat voor groei en vernieuwing.
Onze kernwaarden
Wat onze klanten van ons mogen verwachten, blijft onveranderd:
- Klantgericht: onze klanten zijn geen nummer, maar een partner. Persoonlijk contact is de basis en onze zaakvoerder Sam is altijd dichtbij
- Doordacht: we denken strategisch mee en zorgen dat we alle obstakels wegnemen
- Rechtuit: we communiceren transparant en duidelijk
- Betrouwbaar: we leveren de projecten op tijd op en volgens afspraak
"Ik ben ongelooflijk trots op ons team en op het traject dat we samen hebben afgelegd. Met deze rebranding hopen we onze energie en goesting voor de toekomst uit te stralen. Ik kan niet wachten om te zien wat we samen gaan bereiken." - Sam, zaakvoerder Standmark
