Sales funnel voor EcoHeating op BIS Bouw- en interieursalon

Op het BIS Bouw- en Interieursalon creëerde Standmark deze opvallende beursstand voor EcoHeating, volledig ontworpen om bezoekers door een strategische sales funnel te leiden en verkoop te stimuleren.
De funnel startte met opvallen: dankzij een opvallende luchtconstructie en krachtige visuals op de muren was EcoHeating al van ver zichtbaar op de beursvloer. De stand trok meteen de aandacht van voorbijgangers en zorgde voor een sterke eerste indruk.
Daarna werd de interesse gewekt: rond een grote centrale bar werden presentaties gegeven aan grotere groepen.
Bezoekers met interesse werden verder geïnformeerd in een meer private zone achter de bar. Deze afgesloten ruimte, voorzien van glazen wanden, bood de ideale setting voor persoonlijke 1-op-1 gesprekken en exclusieve aandacht voor potentiële klanten.
Tenslotte volgde de actie: een calculatiedienst achteraan de stand hielp geïnteresseerden meteen met het opstellen van een offerte of een berekening van hun budget.
Deze doordachte aanpak zorgde ervoor dat EcoHeating niet alleen zichtbaar was, maar ook maximale conversie behaalde door de juiste mix van aantrekkingskracht, informatie en actie.
-
Bekijk welke andere merken we al in de spotlights hebben gezet.
Ontdek onze creaties voor gelijkaardige projecten en klanten.
Zoek je een partner?
Ben je een marketing-, communicatie- of brandingbureau? Ontwerp je standen voor jouw klanten en zoek je een partner voor de uitvoering? Dan is Standmark jouw go-to partner. Bekijk hoe we te werk gaan en hoe we jou kunnen ondersteunen.
Vraag een offerte voor je volgende beursstand of interieurproject.
Vul het formulier in en binnen de 2 à 3 werkdagen neemt Sam, onze zaakvoerder, contact met je op voor een vrijblijvende offerte.
